HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 Az utóbbi időben több megkeresés érkezett hozzánk feltalálóktól. Nagyon érdekes és értékes találmányokról beszélünk. Magyar találmányokról. Miért vannak ezek a fiók mélyén? Miért nem kerülnek az áruházak polcaira? Miért nem lehet gyártani, értékesíteni és…

Címkék: pályázat pénz találmány forrás feltaláló

Szólj hozzá!

 A munkaadó és a munkavállaló között az alapérdek teljesen különbözik. Különösen, ha egy vállalkozásról beszélünk a magánszektorban. A tulajdonos érdeke az, hogy kevés költséggel nagy nyereségre tegyen szert. A munkavállalóé pedig kevés munkával magas fizetést…

Címkék: cég munkavállaló munkaadó ellentétek

Szólj hozzá!

 A kézenfekvő válasz erre: A közös lónak túros a háta! - pedig ez nem feltétlenül igaz. Valóban, a legtöbb közösen alapított cégnél 6-9 hónapon belül kenyértörésre kerül a sor. Egy kimutatás szerint, azoknál a cégeknél, ahol nem körültekintően és tudatosan…

Címkék: cég vállalkozás közös

Szólj hozzá!

 Ugye ismerős kép! Nagyon sok üzlet, iroda, vállalkozó és vállalkozás zár be. Rengeteg a megszüntetett cég, de nagyon sokat hagynak magára is a tulajdonosok. Ha a cégek megszűnnek, fogynak a munkahelyek, ezáltal a kínálat és a kereslet is. Szépen lassan csökken minden, a…

Címkék: cég doktor lakat zár zárva

Szólj hozzá!

Gyakran hallom ügyfeleimtől: "Nem ismerek senkit!" vagy "Nekem nincsenek kapcsolataim!"Az üzleti életben ez a legnagyobb hiba! Minden a személyes kapcsolatokon múlik! Ha nincs egy igen tetemes ismeretségi köröd, az maga a halál! Szóval, ha nincs ilyen, kezd el azonnal…

Címkék: üzlet cég tőke ismerős kapcsolatépítés kapcsolati cégvezető

Szólj hozzá!

     MULTI vs. BUTIK         Rengeteg magyar kiskereskedést és vállalkozást megölt, megöl egy-egy multi hálózat. Zárnak be a butikok, cipőüzletek, kis élelmiszerboltok, barkácsüzletek. Nem tudnak versenyezni a multi…

Szólj hozzá!

Az elmúlt 20 évben, bizony márkafüggők lettünk. Egy felmérés szerint, a drágább márkás termékeknek még ma is, a válság idején is nagyobb a piacuk, mint a no-name termékeknek. Egy közvélemény kutatás alkalmával, a megkérdezettek sokkal jobban bíznak egy ismert márka…

Címkék: brand szolgáltatás értékesítés cég termék márka árbevétel brandépítés

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása