HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 

 

 

 

 

MULTI

vs.

BUTIK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rengeteg magyar kiskereskedést és vállalkozást megölt, megöl egy-egy multi hálózat. Zárnak be a butikok, cipőüzletek, kis élelmiszerboltok, barkácsüzletek. Nem tudnak versenyezni a multi áraival, elszippantják a vevőket.(kép)

Nagyon sokan feladják, bezárnak, csőd bemennek, s okolják a multit, a kormányt, a válságot és az egész világot. 

Maradjunk a ruhánál. Évekig egy virágzó üzlet volt, mindenkinek butikja volt, hatalmas árréssel nagyon jól ment az egész ország területén. Hopp, jött a kínai áru, ami ugyan pocsék minőség volt, viszont nagyon olcsó! Ez a magyar gyártókat tönkretette, így két lehetősége maradt a kereskedőnek: vagy magas árú jó minőségű import terméket árult a továbbiakban, vagy megvásárolta a kínai olcsó ruhát, s azzal kereskedett. Ekkor jött a multi! A multi is elkezdett olcsó kínai ruhát árulni, de összehasonlíthatatlanul jobb minőségben, olyan minőségben, mint az import drága termék. Ezzel kinyírta mindkét irányt. Mit tettek ekkor a butikosok? Vagy elkezdtek használt ruhát árulni, vagy bezártak, vagy nyűglődnek a mai napig az olcsó ócska kínai tömegáruval, esetleg a drága importtal. 

Mit kellet volna, vagy mit kellene tenniük?

Végig gondolni azt, hogy a vásárló mit nem kap a multiban. Átgondolni, hogy ki a megfelelő célközönség. Kitalálni azt, hogy mivel tud több és jobb lenni a multinál. Hogyan tudja régi és új vevőit a saját üzletébe csábítani. Akik úgy gondolták, hogy ez nem megy nekik segítség nélkül, megkerestek minket, s kidolgoztuk a megoldást.

Lehet egy kis üzlet is sikeres a multik árnyékában, de változásra, változtatásra van szükség. Akik ragaszkodtak és a mai napig ragaszkodnak egy vonalhoz, elképzeléshez, ami már nem működik, azok tényleg halálra vannak ítélve. Nagyon érdekes, mert a divat arról szól, hogy minden szezonban megújul, mégis a butikosok azok, akik nagyon nehezen váltanak stratégiát. Miért van ez? 

Cég-Doktor  (+ 36 30 212 6886)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása