HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

Az elmúlt 20 évben, bizony márkafüggők lettünk. Egy felmérés szerint, a drágább márkás termékeknek még ma is, a válság idején is nagyobb a piacuk, mint a no-name termékeknek. Egy közvélemény kutatás alkalmával, a megkérdezettek sokkal jobban bíznak egy ismert márka minőségében. Ezt érdemes üzleti szemmel is megvizsgálni, hiszen a vásárló, az ügyfél kettő dolgot vesz: márkát vagy árat. (kép)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A terméked a legolcsóbb a kínálati versenyben? Ha igen, akkor ne is olvasd tovább, bár mindig mindennél van olcsóbb, így ha esetleg a második helyre szorulnál, még mindig érdemes átgondolni a márkanév építését. 

Ha a terméked, szolgáltatásod nem a legolcsóbb, az áraid a középmezőnyben vannak, mivel tudod meggyőzni a vevőt arról, hogy a Te termékedet, szolgáltatásodat válassza? Szinte minden területen nagy a verseny, hatalmas különbség nincs a kínált termékeknél. A pirospaprika az pirospaprika, az ásványvíz pedig ásványvíz, a szobafestő pedig fest, az autószerelő általában szerel. A minőség általában szubjektív, kinek mire van igénye, kinek mi tetszik, nagyjából ízlés dolga. Mégis mivel lehet kitűnni a többiek közül, mivel lehet elérni azt, hogy kitűnjünk a szürkeségből? Hogyan lehet egy átlagos cég átlagos termékéből márkát létrehozni, s ezzel növelni a forgalmat, árbevételt? Brandépítés, más szóval márkaépítés a megoldás, mert márkafüggő a vevő.

A brand / márka nem kizárólag marketing és reklám kérdése. Addig nincs értelme reklámozni, amíg az átlagos cég átlagos terméke nincs kitalálva, nincs megalkotva, felépítve, nincs egyedivé téve, nincs a többi fölé emelve. A legtöbb termékkel, szolgáltatással ezt meg lehet tenni. Áldozni kell rá, áldozni kell időt, pénzt, energiát! A módját nem árulhatom el, de szívesen beavatjuk ügyfeleinket, cégre és termékre szabva. Az viszont biztos, hogy ügyfeleink jelentős részének erre van szüksége. Gyorsan kiderül, az első konzultáció alkalmával, hogy termékük nincs értékesítésre előkészítve. A legtöbb esetben ez miatt döcög a cég ügyfeleinknél, emiatt nem sikeres az értékesítés.

Ki kell törni a szürkeségből!

Magyar Cég Doktor

Címkék: brand szolgáltatás értékesítés cég termék márka árbevétel brandépítés

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása