HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 

 Az év vége felé, különösen Karácsony tájékán és azt követően, felmerül mindenkiben a régi "játék", az újévi fogdalom. Persze ez általában személyes dolgokra vonatkozik, dohányzásról való leszokás, vagy fogyókúra, esetleg egészségesebb táplálkozás és életmód. Azt is észrevettem, hogy ahogy telnek az évek, ritkábban van újévi fogadalmunk, pedig ez nagy hiba! Ha nincs fogadalom, akkor igényünk sincs a változásra, váltásra, az pedig nem előremutató. Azt jelenti, nincsenek sem rövidtávú, sem hosszútávú terveink, vagy ha mégis van, akkor nincs meg a hozzávezető út, vagyis a terv, a stratégia! Elég nehéz elérni a céljainkat anélkül, hogy tennénk értük valamit. (kép)

Most szeretném ezt az egészet átirányítani egy cégvezetőre. Én azt tudom javasolni, teljesen mindegy, hogy hány éves és milyen tapasztalattal bír, legyen újévi fogadalma. Van még pár nap, a munka most nem olyan sűrű, találja ki mindenki, hogy mi lesz a cégével kapcsolatos újévi fogadalma. Ez az év pár nap múlva lezárul, a többségnél már nem nagyon lehet változtatni a számokon január 20. után. Mindenki tudja, de legalább sejti, hogy hogyan zárul a cége 2011-es éve. A legtöbb esetben a szám nem nagyon tetszetős. Ezen lehet változtatni 2012-ben, még akkor is, ha mindenki huhog, hogy jön a fekete leves, és rettenetes évnek nézünk elébe.

Gondoljuk csak végig, egy nagy és fájdalmas átalakulás segíthet-e a cégünknek. Vannak a TV-ben különböző átváltoztatós műsorok. Csúnyácska öregedő hölgyek jelentkeznek, hogy változtatni szeretnének külsőjükön, mert elegük van abból, hogy szürke és észrevétlen egerek lettek. A szürke szó nem biztos, hogy jó kifejezés a céggel kapcsolatban, de senki sem szereti, ha cége jelentéktelen. Egy céget azért hozunk létre, mert terveink vannak, amiket meg szeretnénk valósítani, s ha elértük, akkor újakat támasztunk. Ha pedig nem érjük el, akkor változtatásra, ritmusváltásra van szükség! Egy cégnek mindig fejlődni kell. Sajnos el kell fogadni, hogy változik körülöttünk minden, változik a gazdasági helyzet, változik a piac, változik a kereslet és a kínálat. Nekünk pedig, reagálnunk kell a megváltozott környezeti hatásokra!

A "CégDoktor" csapata ebben kiváló, ezért jött létre. Segít olyan cégeknek és cégvezetőknek, akik nem tudják, hogy merre is kellene futni, vagy azt nem találták még meg, hogy hogyan kellene futni. Egy a lényeg, olyan cégeknek tudunk segíteni a céljaik megtalálásában van elérésében, akik felismerték azt, hogy változtatniuk kell. Változtatni pedig minden cégnek kell! Azok, akik időben felismerik, azok hódítanak, akik pedig később váltanak, lemerednek. Azokról nem beszélnék, akik nem hajlandóak a világhoz alkalmazkodni, mert kudarcra vannak ítélve.

Tessék a táncot folytatni, tessék a zenét követni, tessék RITMUST VÁLTANI! Felejtsük el, hogy csak a fiataloké az újévi fogadalom! Szükség van rá! Kellemes tervezgetést kívánok december 31-ig, és sok sikert kívánok 2012-re, a megvalósításhoz! (kép)

Cég Doktor (+36 30 212 6886)

 

Ha tetszett, s van olyan ismerősöd, akinek hasznos lehet a cikk olvasása, oszd meg! Köszönöm.

Címkék: változás stratégia újév cég átalakulás terv

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása