HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

Lehetnek rossz döntéseink, visszanézve életünk különböző szakaszait, biztosan találunk ilyeneket. Felesleges megkérdőjelezni ezeket a döntéseket, hiszen akkor, abban a pillanatban valószínűleg az volt a legjobb döntés, akkori tudásunk és ismereteink szerint. Ám azért előfordul, hogy utólag verjük a fejünket a falba! (kép)

Munkánk során rengeteg céggel és cégvezetővel találkozunk. Vannak nagyon okos, nagyon magasan képzett cégvezetők, és vannak kevésbé. Ha másban nem is, egy dologban nagyon hasonlítanak egymásra, amit nem értünk. Örök talány számunkra...

Amikor valaki létrehoz egy céget, egy vállalkozást, annak a célja az, hogy árbevételt termeljen. Lehet ez gyártó, termelő, kereskedő vagy szolgáltató, a cél mindig az, hogy árbevétel keletkezzen. A gyártó létrehozza a gyárat, a kereskedő kialakítja a profilját, beszerzés forrásait, a szolgáltató pedig kidolgozza szolgáltató kínálatát. Az esetek többségében a cég megalapítása előtt nem készül igényfelmérés, nem készül piackutatás. Továbbmegyek, nincs meghatározott és felmért célközönség sem. A cégalapítást követően, a gyárra, üzemre, szolgáltatások kidolgozására, irodára, telefonra, autóra, titkárnőre, laptopra, nagyon sokat költenek. És itt jön a közös pont: NEM AKARNAK KÖLTENI AZ ÉRTÉKESÍTÉSRE! Miért? Ez az, ami számunkra örök talány marad. Az értékesítés az, ami az árbevételt, vagyis a fő célt szolgálja. Ma Magyarországon még mindig azt tapasztaljuk, hogy inkább költenek puccparádéra, mint az értékesítésre. Rázzák a rongyot, kifelé élnek, csak egy dologra nem akarnak egy forintot sem költeni, az értékesítésre. Ezt hallom ügyfeleinktől minden nap. Érthetetlen? Igen az! Ezért tudnak saját hazánkban a nyugati cégek lesöpörni minket, magyar cégeket. Ha nincs megfelelő értékesítésed, mitől várod az eredményt? S ha nem akarsz az értékesítésre költeni, az mitől lenne jó? Mi van ingyen? Még a szemét sincs ingyen! (kép)

Ez az igazi OSTOBA DÖNTÉS! Csak a gól nincs berúgva! Van pálya, van kapu, vannak játékosok, fű is és labda is, csak gól nincs! Akkor meg minek ez az egész felhajtás?

Magyar Cég Doktor FB

Magyar Cég Doktor WEB - itt olvashatsz bővebben az értékesítésről, az értékesítési stratégiáról.

Ha sikerült ráébresztenünk valamire, kérünk oszd meg ismerőseiddel is!

 

Címkék: döntés értékesítés cég ostoba döntések árbevétel

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása