HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

A sikerélmény a létem eleme. Valahogy genetikusan úgy vagyok kódolva, hogy nem tudok sikerélmény nélkül élni. Ha nem eszem, nem iszom, semmi bajom, de a sikerélmény nélkülözhetetlen! Te hogy vagy ezzel? Te is epekedve várod és vágyod a sikert?

A baj nem azzal van, hogy sikerélményfüggő vagyok, hanem azzal, ha függőségem tárgya, a sikerélmény nem következik be, nem járja át a testem, nem bizsereg a bőröm alatt, az ujjaim hegyén. Az maga a katasztrófa! Persze sikerélményem lehet bárhol, sikeresen elrúghatok egy kavicsot, ami sikeresen elkerüli a szemtelenül drága autó szélvédőjét, vagy úgy sikerül megmelegíteni a kávémat, hogy nem égetem szénné a nyelvem. De amikor sikerélményről beszélek, mindenki tudja, hogy nem erről van szó. (kép)

Amikor sikerélményről beszélek, nekem az mindig a munka! Az nekem olyan, minta több ezres stadion színpadán állnék hatalmas és kitörő tapsviharban, pedig rendszerint egyedül ülök irodámban. Olyan energiát ad, mely leírhatatlan. Persze vannak nehezítő körülmények. Volt nekem is mélypontom, még a válság elején. Minden ellenem esküdött, csak gáncsoló lábakat láttam magam körül és kárörvendő kuncogásokat hallottam mindenfelől. Hirtelen nagyon egyedül maradtam a problémáimmal, és a sikerek íze már csak nagyon távoli és homályos emlékkép volt. Két lehetőségem volt, vagy bedobom a törülközőt, és kiszállok az üzleti világból megszégyenülten és megalázva, vagy összeszedem magam, és visszavigyorgok a válság pofájába és "csakazértis" elveszem azt, ami nekem jár, a sikerélményt! A másodikat választottam. A gödörből sokkal nehezebb a csúcsra jutni, mint normál helyzetből. Nem vagyok a csúcson, de haladok előre, minden nap egy lépés. Hogyan jutok hozzá az áhított sikerélményhez? Minden apró üzletnek örülök, és értékelem. Míg régen 6-8 órát dolgoztam, most 10-12 órát vagyok az irodámban. Miért dolgozom annyit, van ennek értelme a válság idején? -kérdezik sokan. Ilyenkor van értelme. Ma sokkal többet kell tenni a vállalkozásért, mint pár éve. Miért dolgozom többet, mikor kevesebb az ügyfél? Mert váltottam! Új területekre léptem, új piacokra teszem be a lábam. Kevesebb alkalmazottal, kevesebb költséggel, teljesen átszervezett céggel dolgozom. Ha a cégem árbevétele növekszik, akkor sikeres, és ha a cégem sikeres, én is annak érzem magam, sőt az is vagyok!

Szerencsés vagyok, nekem sikerült egyedül megtalálnom az utat ahhoz, hogy kimásszak a gödörből! Szerencsés vagyok, mert annyira éheztem a sikerre, hogy ez mindent legyőzött! Szerencsés vagyok, mert felismertem azt, hogy változtatni kell! Szerencsés vagyok, mert ezt a szerencsét, kitartást, tudást és tapasztalatot mind át tudom adni ügyfeleinknek. Persze csak azoknak, akik szintén sikerélményfüggők, és felismerték azt, hogy a változtatás szükséges. Felismerték azt, hogy segítséggel könnyebb és gyorsabb mint egyedül. Mi segítünk! Nézd meg új oldalunkat itt!

Magyar Cég Doktor

+36 30 212 6886

 

Címkék: munka siker szerencse válság cég sikerélmény

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása