HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

Nem tudom már pontosan, hogy hol és kitől hallottam ezt a mondatot: "A kudarc nem szerepel a terveink között!", de nekem nagyon tetszik. Ez nagyon igaz!

Ugye senki sem úgy indította el cégét, hogy "Úgysem fog sikerülni!" Ha belevágunk egy üzletbe, ha elkezdünk egy vállalkozást, azt azért tesszük, mert hiszünk annak sikerében. Akkor most hol van az a hit? Hol van a lendület? Hol van az akarás?

 

(kép)

Tudom, sok pofont kapunk az utóbbi években, amit időnként kudarcnak élünk meg, de ezt nem szabad megerősíteni magunkban. Megváltoztak a körülmények, nehezedett minden gazdasági terület. Mit tehetünk? A kudarcot nem kalkuláljuk, és tesszük a dolgunkat tovább. Inkább a hogyan a kérdés! Hogyan tesszük a dolgunkat tovább? Sajnos hajlamosak vagyunk arra, hogy mint a majom a megszerzett mogyoróhoz, ragaszkodunk dolgokhoz, pedig már régen pudvás! Az elavult, ám megszokott dolgokat bizony időről időre felül kell vizsgálni, és bármennyire is ragaszkodunk hozzá, el kell engedni. Ha nem frissítünk folyamatosan a cégen, akkor a felgyorsult és változó világban, pont olyan elavulttá válunk mint a Commodore 64 az informatika területén. Ha nem tartjuk a lépést, bizony kudarcot kudarcra halmozunk, ami pedig nem szerepelt a terveink között. 

Mikor az ügyfeleink először felkeresnek minket, nagyon kételkedve és szkeptikusan figyelnek, hogy mit tudunk mi nekik segíteni! Gyakran elkeseredett, néha kiábrándult arcokkal találkozunk, akik egy utolsó kísérletet tesznek azzal a cég megmentése érdekében, hogy konzultációra jönnek. A legtöbb esetben az első ismerkedős beszélgetés után, már érzik és sejtik, talán tudják is, hogy segítségünk hatalmas támasz a kudarcok ellen. Azok az partnerek a legjobbak, akiknél még nincs nagy baj, de érzik vagy tudják, hogy hamarosan lesz, és a megelőzés miatt jönnek el hozzánk. Persze olyan ügyfelek is akadnak, akik tudják, hogy mit szeretnének, tudják, hogy váltani kell, tudják talán a módját is, csak megerősítést várnak, apró kis mankókat.

Mi biztosan mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink céljai szélesedjenek, sikeresek legyenek, és érezhető és számolható legyen a változás. Miért? Mert a kudarc nem szerepel a terveink között!

Magyar Cég Doktor

Címkék: gazdaság siker kudarc stratégia cég terv

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása