HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 Gyakran találkozom nagyon kreatív és alkotni vágyó emberekkel. Nagyon sok jó ötlettel, termékkel, szolgáltatással keresnek fel ügyfeleink. Az alkotás, mely a gondolatnál és ötlenél kezdődik, eltart a megvalósításig, egy nagyon izgalmas és felemelő folyamat. Akkor is az, ha akadályokkal és nehézségekkel kell megküzdeni, ha át kell lépni saját képességeink határát. A végeredmény egy fantasztikus elégedettség érzés, ami nem más, mint a sikerélmény egy fajtája. (kép)

Szeretnék most két vonalat vinni a cím: "Alkotás öröme..." kapcsán. Az egyik, hogy minden cégvezető alkot, hiszen ha létrehoz egy céget, az már egy produktum, mert általában ötlet áll mögötte. A megvalósítás része az, amikor a céget elindítja és ráállítja arra a pályára, amit megálmodott és elképzelt. Persze manapság gyakoriak a kudarcok, mert előfordul, hogy nem úgy működik a cég, ahogy az ki lett találva, fel lett építve elméletben. Ennek különböző okai lehetnek, mely általában örök titok marad, örök talány a cégvezető számára. Ezek lehetnek külső körülmények, de a legtöbb esetben az alapokkal van a baj. Ha ebben a cipőben jársz, nem tudod a céged titkát, cégvizsgálat szolgáltatásunk ezt ki tudja deríteni. Ha tudod az okot, megfelelő módon változtatni is tudsz!

A másik vonala az alkotásnak, amikor az ötlet és a megvalósítás végeredménye egy olyan alkotás, ami már egy termék. Amikor az első darab, darabok elkészülnek, akkor érezzük az alkotás örömét! Leírhatatlan érzés! Főleg akkor, ha az általunk alkotott termék sikeres a piacon, köznyelven mondva: "veszik mint a cukrot!"

Mégis olykor előfordul, hogy a "tehetséges" terméket nem nem tudjuk eladni, nem találjuk meg a helyét a piacon, nem tudjuk eladni. Ez egy kudarc élmény, pedig ezt nem így kell felfogni! Ilyen esetekben mi úgy fogalmazunk, hogy a termék jó és tehetséges, de nincs kész! Az a termék van kész, ami eladható. Csapatunk ilyen termékekkel foglalkozik, mi ezt újraalkotásnak hívjuk. A termék marad az eredeti, de körülötte minden más megváltozik. Újra kitaláljuk úgy, hogy az kimondottan piacorientált legyen, értékesíthetővé, eladhatóvá váljon. Itt kap nagy szerepet a brandépítés, mert az egy nagyon összetett munka és egy nagyon komplex feladat, de a termék eladhatóságát szolgálja. Szóval, ha tehetséges terméked valami miatt nem eladható, nem úgy adható el ahogyan azt gondoltad, nem találod a piacát, keress fel minket! Megvizsgáljuk, hogy hol a baj és megmutatjuk a helyes utat is. Sőt, ha igény van rá, munkánkkal a megvalósításban is részt veszünk. 

Magyar Cég Doktor FB

Magyar Cég Doktor WEB

 

Címkék: kudarc alkotás öröm cég termék tehetség

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása