Gyakran találkozom nagyon kreatív és alkotni vágyó emberekkel. Nagyon sok jó ötlettel, termékkel, szolgáltatással keresnek fel ügyfeleink. Az alkotás, mely a gondolatnál és ötlenél kezdődik, eltart a megvalósításig, egy nagyon izgalmas és felemelő folyamat. Akkor is az, ha akadályokkal és nehézségekkel kell megküzdeni, ha át kell lépni saját képességeink határát. A végeredmény egy fantasztikus elégedettség érzés, ami nem más, mint a sikerélmény egy fajtája. (kép)
Szeretnék most két vonalat vinni a cím: "Alkotás öröme..." kapcsán. Az egyik, hogy minden cégvezető alkot, hiszen ha létrehoz egy céget, az már egy produktum, mert általában ötlet áll mögötte. A megvalósítás része az, amikor a céget elindítja és ráállítja arra a pályára, amit megálmodott és elképzelt. Persze manapság gyakoriak a kudarcok, mert előfordul, hogy nem úgy működik a cég, ahogy az ki lett találva, fel lett építve elméletben. Ennek különböző okai lehetnek, mely általában örök titok marad, örök talány a cégvezető számára. Ezek lehetnek külső körülmények, de a legtöbb esetben az alapokkal van a baj. Ha ebben a cipőben jársz, nem tudod a céged titkát, cégvizsgálat szolgáltatásunk ezt ki tudja deríteni. Ha tudod az okot, megfelelő módon változtatni is tudsz!
A másik vonala az alkotásnak, amikor az ötlet és a megvalósítás végeredménye egy olyan alkotás, ami már egy termék. Amikor az első darab, darabok elkészülnek, akkor érezzük az alkotás örömét! Leírhatatlan érzés! Főleg akkor, ha az általunk alkotott termék sikeres a piacon, köznyelven mondva: "veszik mint a cukrot!"
Mégis olykor előfordul, hogy a "tehetséges" terméket nem nem tudjuk eladni, nem találjuk meg a helyét a piacon, nem tudjuk eladni. Ez egy kudarc élmény, pedig ezt nem így kell felfogni! Ilyen esetekben mi úgy fogalmazunk, hogy a termék jó és tehetséges, de nincs kész! Az a termék van kész, ami eladható. Csapatunk ilyen termékekkel foglalkozik, mi ezt újraalkotásnak hívjuk. A termék marad az eredeti, de körülötte minden más megváltozik. Újra kitaláljuk úgy, hogy az kimondottan piacorientált legyen, értékesíthetővé, eladhatóvá váljon. Itt kap nagy szerepet a brandépítés, mert az egy nagyon összetett munka és egy nagyon komplex feladat, de a termék eladhatóságát szolgálja. Szóval, ha tehetséges terméked valami miatt nem eladható, nem úgy adható el ahogyan azt gondoltad, nem találod a piacát, keress fel minket! Megvizsgáljuk, hogy hol a baj és megmutatjuk a helyes utat is. Sőt, ha igény van rá, munkánkkal a megvalósításban is részt veszünk.