HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 Sokszor felmerül a kérdés, hogy bizonyos területeken, hogyan lehet kitűnni a szürkeségből. Ügyfeleink többsége arról számol be, hogy ők egy olyan speciális területen dolgoznak, ahol nagyon nehéz harsánynak lenni. Elárulom, hogy minden területen speciális eszközökre van szükség ahhoz, hogy felhívjuk magunkra a figyelmet. Mit kell tenni ahhoz, hogy észrevegyenek? Mit kell tenni ahhoz, hogy kitűnjünk a szürkeségből? Szembe kell menni a "forgalommal", vagyis lázadni kell, formabontónak és merésznek kell lenni. Na nem ész nélkül! Pontos és meghatározott stratégia alapján, a megfelelő kommunikációval.

 Szeretnél a saját piacodon, a saját területeden Lady Gaga lenni? Na nem a botrányokra gondolok, hanem arra, ahogyan időről-időre meglepetéseket tud okozni a világnak, természetesen tökéletes koreográfia mentén. (kép)

Mit kell tenni ehhez? 

Szükséged van egy kreatív és egy értékesítő csapatra. A két team szoros és közös munkájának eredménye lesz az, hogy kitörj a szürkeségből. Ne félj az újtól! A kommunikáció alapjait a cégvezető adja meg, de annak hatásos megjelenítését már a kreatív határozza meg, hogy szolgálja az értékesítést. Igen, a kommunikáció, a kreatív marketing és a cég teljes mértékben alárendeli magát az értékesítésnek, hiszen a cél nem más, mint az eladás. A legtöbb megbízónk rosszul méri fel hiányosságait. Úgy gondolják, hogy az értékesítéssel vagy a kapcsolati tőkével van gond. Az esetek többségében nem így van. (Bár találkoztam már olyan céggel, ahol nem volt értékesítő.) 

Akkor sem kell elkeseredni, ha nincs kéznél egy kreatív csapat sem, és vérbeli értékesítő team sem. Használd azokat a cégeket, akiknek van! Ki tudod próbálni, hogy működik-e a speciális területeden anélkül, hogy további alkalmazottakat kellene felvenned. Miért gondolom, hogy már nincs új ötleted? Miért gondolom, hogy szükséged van erre? Mert ki akarsz tűnni a szürkeségből! Gyere el hozzánk egy beszélgetésre, és megtanítunk lázadni, megtanítunk szembe menni, mindezt elegánsan, és botránymentesen! Nézz körül! A harsány megjelenés gyakran nagyon eredményes! Lázadj a szürkeség ellen!

Magyar Cég Doktor

 

Címkék: marketing kreatív piac értékesítés cég eladás lázadás lady gaga

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása