HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 Munkám, ügyfeleim révén, nagyon sok és érdekes dologgal találkozom. Kimondottan hasznos sztorikat hallok, de ez, amibe most tenyereltem, nagyon tanulságos. (kép)

Ügyfelem több évvel ezelőtt, 2008 nyarán - még azelőtt, hogy a gázvezetéket elzárták volna - úgy gondolta, hogy a zöld energia pár éven belül hatalmas üzlet lesz. Rá is feküdt a témára, hiszen fűtés és klíma részlege jól működött, egyszerű volt ezekhez hozzáadni az alternatív fűtést. Úgy gondolta, hogy jó időben van jó helyen, s nagyon sok lehetőség van ezen a területen. A fűtés- és hűtéstechnika kapcsán volt némi ismerete és ismeretsége a témában, ezért úgy építette fel a részleget, hogy ügynök, vagyis munkaközvetítő lesz a cég a megrendelő és a kivitelező között. Talált is két partnercéget, az egyik képes volt a nagy beruházásokat kezelni, a másik pedig a lakosságit. Elkészítette weboldalát, mely néhány hét múlva a  geotermikus kulcsszóra első oldal első helyén jött, s ezt azóta meg is tartotta. Beérkezett hozzá az ajánlatkérés, s attól függően, hogy lakossági vagy nagyobb beruházás volt, leosztotta a két vállalkozás között. Azok elkészítették az ajánlatot, visszaküldték ügyfelemnek, s ő kiajánlotta. Az első nagy munka hamarosan meg is érkezett. Mivel összetett megrendelés volt, ezért direktbe összekötötte a megrendelőt a kivitelezővel, nem futtatta át saját cégén. A megállapodás értelmében 10% jutalék járt neki. A beruházás kicsivel több volt mint 100 millió forint, így várta a 10 millió jutalékot, amit a mai napig vár.

Aztán 2009 januárjában elzárták a gázt. Pánikban volt az ország, s hihetetlenül megnőtt az érdeklődés az alternatív megoldások iránt. Weboldalának naponta több mint 500 látogatója volt, s napi 50-100 között volt az ajánlatkérők száma. Erre nem készült fel, ezt lehetetlen volt kezelni a megszokott módon. Így ami ajánlatkérés érkezett, azt a megmaradt vállalkozásnak küldte át, névvel, címmel, telefonszámmal, mert a "postás" szerepet nem tudta áthidalni. Nem is tudja pontosan, hogy hány megvalósult munka született ebből, mert a másik cég sem volt korrekt. Egy forint jutalékát sem fizették ki, inkább ez a cég is bedöntötte magát.

Mi ebből a tanulság? Bárkinek lehet jó ötlete, bárki lehet jó időben és jó helyen. De ezt meglovagolni, csak kevesen képesek. Ha ügyfelem akkor, a kezdet kezdetén hozzánk fordul, akkor mára nyugodtan élhetné a milliárdosok megszokott luxus életét. Az ember ritkán tenyerel szarba, még ritkábban nagyon zöldbe, de ilyen lehetőséget nem lett volna szabad elszalasztani!

Meglátásom a következő: A zöld energia Magyarországon még nem ért a csúcsra. Ha valamibe még érdemes pénzt, időt, energiát és munkát tenni, akkor ez az alternatív fűtés, alternatív energia. Fantasztikus és kiaknázatlan mező ez az üzleti életben! Erről próbálom meggyőzni ügyfelemet, de elég kiábrándult a témában. Valójában azért keresett meg, hogy segítsek neki értékesíteni a domain nevet, ami még ma is első oldal első helyen jön a google keresőben (Ha valaki érdeklődne a domain név iránt, telefonáljon). Remélem, hogy sikerül eladási szándékáról lebeszélnem, mert remek ötleteink vannak arra, hogy milyen értékesítési rendszerben lehet megoldani azt, hogy megbízható kivitelezői legyenek, és pénzt is keressen ügyfelem.

Ha valaki szeretne ezen a területen működni, keressen fel minket, sokat tudunk segíteni! Beleástuk már magunkat a zöld energiába, s kidolgozott tervekkel, stratégiákkal tudunk szolgálni.

CégDoktor   (+ 36 30 212 6886)

 

 

Címkék: zöld energia cég geotermikus

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása