Néhány évvel ezelőtt még nagy üzlet volt az energiaital! Nagy ötlet volt, akik gyorsan kapcsoltak és lemásolták ízre, színre, szagra és anyagra az első energiaitalt, csak kerítettek neki egy másik nevet és csomagolást, még azok is nagyon jól jártak. (kép)
Egy új ügyfelünk kapcsán döbbentem rá, hogy ezen a területen is már telített a piac. Mint mindenre jellemző, a fogyasztó vagy márkát vesz le a polcról, vagy árat. Ügyfelemnek egy fajta terméke van, ezzel szeretne bekerülni különböző üzletekbe és helyekre. Nem egyszerű a feladat hiszen a nagyobb hálózatok egy termék miatt nem listáznak be cégeket. A vendéglátóhelyeket pedig a konkurencia már elkötelezte. Ügyfelem 1 év alatt nem lépett előre, a termék piacra vezetésével, ezért kereste meg csapatunkat.
Bevallom, hogy feladta a leckét! Mivel nem sok forrás áll a termék marketingjéhez rendelkezésre, így hirdetni nem sokat lehet. A termék neve sem túl szerencsés. Olyan nevet választottak, ami poén, főleg a fiatalok körében, de média megjelenésre alkalmatlan. Ami hibát el lehet követni rövid idő alatt a termékkel, annak értékesítésével, gyártásával és csomagolásával, mindent megtett ügyfelem. Komoly álmatlan éjszakákat okozott kollégáimnak és nekem is, hogy találjunk megoldást a részére. Úgy tűnik, hogy sikerül előnyt kovácsolni a sok-sok hátrányból.
Ettől függetlenül, nem ajánlom senkinek, hogy most kezdjen új energiaital gyártásába! Főleg úgy nem, hogy más hasonló terméke nincs! Természetesen, ha hatalmas összegek állnak rendelkezésre a termék bevezetése érdekében, nincs akadálya!
Ha nehezen halad bármely terméked piacra "dobása", keress minket! A tapasztalat, amivel rendelkezünk, sokat segíthet!
CégDoktor (+ 36 30 212 6886)