HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

A legtöbb cég sikere vagy sikertelensége az értékesítésen áll, vagy bukik. Persze nélkülözhetetlen a termék, annak pozicionálása, a háttérrendszer, de a legfontosabb az értékesítés. Mindegy, hogy gyártásról, szolgáltatásról, vagy kereskedelemről beszélünk! Meglepő módon, az értékesítés nem minden cégnél szerepel a fókuszban, pedig ez képezi az árbevételt, gyakorlatilag ebből él egy cég. (kép) A mikróvállalkozások nem mindig engedhetik meg maguknak azt a "luxust", hogy tapasztalt és kiváló értékesítőt alkalmazzanak. Így nincs mit tenni, általában a cégvezető próbálkozik több-kevesebb sikerrel "eladni" magát és ezáltal cégét. Van akinek ez megy, és van akinek nem. Ügyfeleink között van két vállalkozás azonos tevékenységgel: szobafestés. "A Kft". és "B Kft." lesz most a nevük a példában.

 

"A Kft." vezetője kimondottan "simlis" beállítottságú. Egy-egy tárgyalás alkalmával, festékes munkásruhában megjelenve, nem túl bizalomgerjesztő stílusban, ám mosolygó szemmel tud arról tárgyalni, hogy az adott közös képviselő, mennyi pénzt kap a zsebébe, ha az "A Kft." kapja meg a lépcsőház festését, kicsit magasabb áron, mint bármelyik másik ajánlat. - Sokáig működőképes volt a cég, ám a rengeteg rosszul elvégzett minősíthetetlen munka olyan hírnevet szerzett a cégnek, hogy mára a tönk szélén áll, teljesen eladósodva.

"B Kft." vezetője is saját maga oldotta meg az értékesítést. A tárgyalásokon öltönyben, jó megjelenéssel és magabiztos stílussal és csillogó szemmel jelenik meg, s meggyőzi a megrendelőt arról, hogy a legkiválóbb minőségben, határidőre, optimális áron, a "B Kft." a legalkalmasabb a munkára. - Sokáig nagyon jól ment a cég, válogathatott a megbízások között. Marketingre nem kellett költenie, a megrendelői szájról szájra terjedő reklámot biztosítottak számára. Az építőipar összedőlése után, ma is van munkája, ám sokkal kevesebb.

Mit tehet mindkét vállalkozó azért, hogy legyen elegendő munkája? "B Kft" helyzete egyszerűbb! Mivel a megrendelők száma csökkent, neki az ügyfelek számát kell szaporítania. Ezt könnyedén megteheti, hiszen van árbevétele és abból most bizony vissza kell forgatnia egy kicsit marketingre. Szerencsére ez ma már a kis cégek számára is megfizethető, egy jól irányzott marketing tervvel és annak megvalósításával új piacot szerezhet, mert a konkurencia egyre fogy. Referenciái jók, nyert ügye van, kis ráfordítással.

"A Kft." helyzete sokkal nehezebb, de nem reménytelen. Az, hogy ügyfelünk lett, már egy pozitív lépés, ám ez még nem elegendő! Jelenlegi állapotában a cég "terméke" értékesíthetetlen. A cégvezető szemléletén hatalmasat kell változtatni, minőségre kell törekedni! Kemény brand építésre van szüksége, hogy a cég megítélésén változtatni tudjon. Referencia nélkül erős marketingre és profi értékesítőre van szüksége. Mit tud ez a profi értékesítő? Mi egy ilyen céggel dolgozunk, a neve Sales M. Ez az értékesítő üzleti kapcsolatokat biztosít partnerei számára. Ma, a beszűkölt és csökkenő piacon, szinte kizárólag személyes kapcsolatokkal lehet sikeres egy cég. Kiterjedt kapcsolatrendszerrel, és különböző területekkel rendelkezik a profi értékesítő, s személyes kapcsolatai révén szerez piacoz ügyfeleinek. Mindez sokba kerül (ám nem megfizethetetlen), és mint említettem "A Kft." teljesen eladósodott. Erre is van megoldás, de ez legyen a mi titkunk. Aki kíváncsi rá, úgyis felkeres minket, és adott szituációban, meg fogja tudni.

 

 

Ha mégsem, akkor egy dolgot tanácsolhatunk: fókuszban egy dolog legyen, az ÉRTÉKES ÉRTÉKESÍTŐ!

 

Ha tetszett, kéjük megosztani! Sok cégnek és vállalkozónak segíthetnek ezek a gondolatok!

CégDoktor (+ 36 30 212 6886)

 (kép)

Címkék: értékesítés cég értékesítő salesm cégdoktor

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása