HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

Egyre több építőipari cég adja fel, a nagyok közül is sokan lehúzzák a rolót, s ezzel magukkal rántanak kisebb vállalkozásokat is. Egyre kevesebb a munka, megrendelés, mostanra beszűkült a piac.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi legyen az építőipari cégekkel?

Erre adunk ma választ...

Múlt héten, megkeresett egy leendő partner, aki kíváncsi volt, hogy mit is tudunk javasolni egy építőipari cégének. Olyan cégnek, akinek gyakorlatilag nincs árbevétele 2011-ben. A cég tulajdonosa úgy gondolta, hogy kifog rajtunk, mert szerinte a "döglött lovával" már nincs mit tenni, nem kell megpatkolni. (kép)

Az óriás vállalatokkal valószínűleg már nem lehet sok csodát tenni, de azokkal a mikró-, kis-, és középvállalkozásokkal, a kik ellen nem indult még felszámolás vagy csődeljárás, nincsenek körbetartozásai, még lehet valamit kezdeni. 

Leendő partnerünk elmondta, hogy a legnagyobb problémája az, hogy nincs munka. Munkaerő, kapacitás, megfelelő szakmai tudás és akarat az van, de megrendelés nincs. Véleménye szerint ennek már semmi értelme, nincs árbevétel, nem lehet megélni ma már egy építőipari cégből. Szerintünk, ez nem igaz. Az elmúlt években a piac gyümölcsöző volt, nem kellett a munkát keresni, ment minden magától, és a cégek válogathattak, hogy melyik munkát kérik és melyiket nem. Tudomásul kell venni, hogy hatalmas szemléletváltásra van szükség, de a cég megmenthető, sőt átfordítható nyereséges vállalkozássá is. A rossz hír, hogy áldozni kell rá! Amit eddig - valljunk be négyszemközt - a kisebbnek számító építőipari cégek nem tettek soha. Nem fektettek hangsúlyt arra, hogy cégük optimálisan legyen felépítve, nem spóroltak, nem nézték a kiadási és bevételi oldalakat, kizárólag nyereségorientáltak voltak, a lényeg az volt, hogy mennyit tudnak kivenni egy-egy munkából. A tudatosság teljes mértékben hiányzott, és hiányzik ma is azoknál, akik most a szakadék szélén vannak, vagy már zuhannak.

Nem kétségbe esni kell, hanem radikálisan változtatni a cégen, alkalmazkodni a jelenlegi piaci elvárásoknak. Ebben tud segíteni a "CégDoktor"! Ma is épülnek házak, mai is vannak lakásfelújítások, ma is vannak fejlődő ágazatok. A "CégDoktor" abban segít, hogy ezek a munkák megtalálják a céget, s hogy az meg is tudjon felelni a mostani elvárásoknak! Az, hogy ki a jó cégvezető, most derül ki! A "vaktyúk is talál szemet" időszak lezárult, most van szükség a tudatos és jó cégvezetésre. A jó cégvezető felismeri azt, hogy baj van, s nem várja a sült galambot. Ha a nagy váltás, változtatás nem megy saját erőből, segítséget kér. Egy beszélgetés sokat segít és nem kerül semmibe. A "CégDoktor" telefonszámán egyeztessen egy időpontot Ön is, s a beszélgetés alapján, készítünk Önnek is egy ajánlatot arra, hogy hogyan lehetne cégét helyreállítani. 

S mi a válasz a kérdésre? Néhány építőipari céget be kell dönteni. Van olyan építőipari cég, akit viszont meg kell menteni! Ez a cégvezető dolga! Ha nem tudja, hogy hogyan, hívja a "CégDoktor" számát!

Legyünk ismerősök : CégDoktor (+ 36 30 212 6886)

Oszd meg ismerőseiddel is, lehet, hogy sokat segítesz vele! 

Címkék: segítség piac válság cég építőipar

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása