HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 Rengeteg vergődő cég van, törött szárnyakkal, repülésképtelen állapotban. Mi a vergődésük oka? Miért nem szárnyalnak, miért nem fejlődnek? Vannak külső körülmények, melyeken nem lehet változtatni, legalábbis nincs ráhatásunk. A gazdasági válság, és a válság gazdasági hatásai ilyen körülménynek számítanak. (kép)

De mi van a belső körülményekkel? A belső válságot kezelni kell! Kevés a munkaerő, hiszen leépítettek. A jól képzett alkalmazottat nem tudod megfizetni. Kevés a vevő, megrendelő, ügyfél. Ezeken a belső körülményeken lehet és kell is változtatni! Az alkalmazottakat képezni kell, hogy szakmailag megfeleljenek. A rossz és szakképzetlen munkaerő nem erő! Munkahelyi képzésekkel fel lehet javítani őket. A képzéseket az állam támogatja, sőt bizonyos konstrukciókban teljesen finanszírozza is! Ezzel kapcsolatban felvilágosítást a Sales M tud adni. Gondold csak el! Ha felveszel egy olcsó programozót, aki nem tud programozni, akkor az jó? Ha felveszel olcsón, esetleg 100% jutalékos értékesítőt, de nem tud értékesíteni, akkor az jó? Ugyan nem kerül semmibe, de nem is hoz semmit. Olyan, mintha nem is lenne. Ezzel számolva, hány értékesítőd van? Hány jó értékesítőd van? Lehetne jobb is? Hát képezd őket, más fizeti! És amit hoznak, az mind a tiéd lesz.

Ha nincs elég vevő, ügyfél vagy megrendelő, mit teszel? Széttárod a kezed, megrántod a válladat és beletörődsz abba, hogy beszűkült a piac? Még az építőiparban sincs így! A mai napig vannak építkezések, vannak felújítások, hibajavítások, épület szigetelések, korszerűsítések. Szóval a piac beszűkült, de azért van. Miért nem a Te céged kapja meg azokat a munkákat? Miért nem a cégedtől vásárolnak? Miért nem a céged szolgáltatásait veszik igénybe? Megmondom a választ: mert láthatatlan a céged, nem ismerik. Láthatóvá kell tenni, ismerté kell tenni, és neked is ismerned kell nagyon sok embert. Erre nem akarsz költeni? Akkor mire szeretnél költeni? "Előbb adjunk el, utána majd költök a cégre!" És ki adjon el? Mit adjon el? Egy "láthatatlan" cég ismeretlen termékét? Na ezt is buktad, a konkurencia ezt is viszi! 

El kell fogadnod: ahhoz, hogy el tudd adni cégedet, termékedet, szolgáltatásodat, megbízhatónak és ismertnek kell lenned neked is, és a cégednek is! Semmi másra ne koncentrálj, mint az értékesítőre, az értékesítésre és az ismertséget adó marketingre! Ehhez látható cég, eladható termék kell! Mindkettőt brandépítéssel és marketinggel tudod elérni! Ne várd a nagy üzletet, ha nem költesz a lényegére, az értékesítésre! Ma már más világot élünk! Változtass, fejlődni kell!

Magyar Cég Doktor

Címkék: marketing válság értékesítés cég cégek brandépítés

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása