HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

Amikor létrehozunk egy vállalkozást, van elképzelésünk arról, hogy milyenek is akarunk lenni. Átlagosak vagy különlegesek? Nem is azzal van a gond, amikor egy cég különleges dologgal áll elő, hanem az átlagossal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szürkeségből kitűnni, nem egyszerű dolog, főleg ha szinte pont ugyanazt kínáljuk, mint a konkurensek. Ha egy utcában van három női butik, és mindegyikbe azonos áru van, mitől függ, hogy melyikbe mennek be a hölgyek vásárolni? Ha egy utcában három írószer üzlet van, melyikbe megyünk be vásárolni? Először csak találomra, aztán megnézzük, hogy melyik az olcsóbb. De ha az egyikben nagyon kedves a kiszolgálás, akciók vannak, törődnek velünk, akkor nem jelent problémát, ha pár forinttal többet is fizetünk az adott termékért. (kép)

Sokszor felmerült már ez a téma: Mit érünk azzal, ha a mi termékünk jobb mint a többi, ha nem tudja senki? Hogyan tudod megszólítani a vevőt / ügyfelet? Mi módon csábítod magadhoz? Mivel tudod megfogni? Mivel tudsz többet nyújtani? Miért válasszanak téged, a Te cégedet? 

Ezekre a kérdésekre kerestük mi is a választ, és saját tapasztalatainkat alkalmazva találtuk meg a válaszokat. Ügyfeleink ezekből a megválaszolt kérdésekből táplálkozva tudnak sikeresek lenni, még akkor is, ha átlagos terméket / szolgáltatást kínálnak. A cél, kitűnni a szürkeségből! 

Cég-Doktor   (+ 36 30 212 6886)

 

Címkék: áru cég termék átlagos különleges

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása