Amikor létrehozunk egy vállalkozást, van elképzelésünk arról, hogy milyenek is akarunk lenni. Átlagosak vagy különlegesek? Nem is azzal van a gond, amikor egy cég különleges dologgal áll elő, hanem az átlagossal.
A szürkeségből kitűnni, nem egyszerű dolog, főleg ha szinte pont ugyanazt kínáljuk, mint a konkurensek. Ha egy utcában van három női butik, és mindegyikbe azonos áru van, mitől függ, hogy melyikbe mennek be a hölgyek vásárolni? Ha egy utcában három írószer üzlet van, melyikbe megyünk be vásárolni? Először csak találomra, aztán megnézzük, hogy melyik az olcsóbb. De ha az egyikben nagyon kedves a kiszolgálás, akciók vannak, törődnek velünk, akkor nem jelent problémát, ha pár forinttal többet is fizetünk az adott termékért. (kép)
Sokszor felmerült már ez a téma: Mit érünk azzal, ha a mi termékünk jobb mint a többi, ha nem tudja senki? Hogyan tudod megszólítani a vevőt / ügyfelet? Mi módon csábítod magadhoz? Mivel tudod megfogni? Mivel tudsz többet nyújtani? Miért válasszanak téged, a Te cégedet?
Ezekre a kérdésekre kerestük mi is a választ, és saját tapasztalatainkat alkalmazva találtuk meg a válaszokat. Ügyfeleink ezekből a megválaszolt kérdésekből táplálkozva tudnak sikeresek lenni, még akkor is, ha átlagos terméket / szolgáltatást kínálnak. A cél, kitűnni a szürkeségből!
Cég-Doktor (+ 36 30 212 6886)