HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

Ügyfeleink jelentős része azért keres meg minket, mert hosszas próbálkozás ellenére sem tudja eladni termékét. Mondhatnám, hogy irodánk az Eladhatatlan áruk fóruma, de ez nem igaz. Minden termék eladható, amivel eddig megkerestek ügyfeleink, csak hiányzik valami mindegyiknél. Szinte minden esetben független termékkritikusunk megállapította, hogy a termék nincs kész!

Ha egy termék nincs kész, az nem azt jelenti, hogy nincs is. Van, csak az adott formájában nem eladható. Ennek nagyon sok oka lehet, ilyen például, ha 1 db termékről van szó. 1 db termékkel nehéz labdába rúgni. Ilyenkor termék csoportot kell létrehozni ahhoz, hogy a fő termék értékesíthető legyen. Gyakran előfordul csomagolás probléma, jó marketing hiánya, hibás árképzés, nem megfelelő célcsoport. A termékkritikus dolga bebizonyítani és alátámasztani a termék hibáit. (Nem a termék kiválóságát bíráljuk, hanem az eladhatóságát.) Termékkritikusunk véleményét ügyfeleink 80%-a fogadja csak el. Én mindig elcsodálkozom azon a 20%-on, aki megsértődik, és személyes sértésnek veszi, ha őszintén elmondjuk a termék hibáját. De nem csak arról tájékoztatjuk, hogy most miért eladhatatlan, hanem különböző alternatívákat is kínálunk, hogy min kell változtatni, mi módon lehet értékesíteni, és kinek. Mégis megsértődnek. Ilyenkor nem értem, hogy miért is kerestek meg minket. Ha valaki nem hajlandó változtatni, mitől várja a változást? (kép)

Aztán a legvégén, mindig rájövök. Ügyfelünk úgy alkotta meg a terméket, hogy szerinte az maga a tökéletesség, és el sem tudja képzelni azt, hogy a piac miért nem kíváncsi rá. Mindenki hülye, aki nem látja azt, hogy a termék maga a csoda! Nem azért jött, hogy mesterművét mi átalakítsuk, vagy kritizáljuk. Azért keresett meg, hogy kapcsolatainkat, széles kapcsolati tőkénket adjuk neki oda, vagy egyszerűen ezeket felhasználva adjuk el az eladhatatlant. 

Ezen tapasztalatok alapján elmondom, hogy nem értékesítő cég vagyunk, és nem munkaközvetítő vagy szolgáltatás közvetítő. Mi az eladhatatlan terméket változtatjuk át eladhatóvá! Újra alkotjuk, újra létrehozzuk úgy, hogy az megfeleljen a piac igényeinek, úgy, hogy versenyképes legyen a konkurenciával szemben. Az alaptermékből hozunk létre egy másikat, amit felkészítünk a sikeres értékesítésre. Sőt, mivel a legtöbben nem alkalmaznak profi értékesítőt a termék piacra való bevezetésénél, még értékesítési stratégiát is adunk ügyfeleinknek. Értékesítőt is javaslunk az adott termékhez. Mindenki maga dönt, hogy felkéri-e vagy sem. (kép)

 

 

Az eladhatatlanból készítünk eladhatót.

CégDoktor   (+36 30 212 6886)

Címkék: áru termék eladhatatlan eladható termékkritikus

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása