HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

Ha ez a kérdés felmerült már benned, de a terméked nem kapható egyik multiban sem, akkor bizony érdemes végigolvasni ezt a kis szösszenetet.

A sok hasonló termék közül miért másé van a polcokon, és miért nem a tiéd? Úgy érzed, hogy a tiéd egy kicsit, esetleg sokkal jobb mint az a másiké? Te mindent megtettél, de mégsem sikerült? (kép)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El kell, hogy keserítselek, nem tettél meg mindent! De ha ez kihúzna a bajból, akkor a következők javasoltak:

Először keríts egy független termék kritikust, aki megvizsgálja a termékedet, összehasonlítja, s megtudod a valós értékét, azt, hogy milyen helyet foglal el a terméked a konkurencia árukínálata között. Mindenki elfogult a saját portékáját tekintve, ezért van szükség arra, hogy objektíven lásd azt.

A multit nem érdekli a termék maga, a multit a termék eladhatósága, ára, haszna, marketingje érdekli. A termék akkor érdekes, ha az egy brand-et, márkát képvisel. Egy multi sem engedheti meg magának, hogy pl.: Milka csokoládé ne legyen a polcain. A Te terméked egy jól ismert márka? Ugye nem, mert ha az lenne, a polcokon is lenne.

Próbálkoztál bekerülni, de a beszerzőhöz sem jutottál el? Nem könnyű dolog időpontot kapni egy beszerzőtől. Talán nem is emberek? De igen, azok, csak nagy a nyomás rajtuk, rengeteget dolgoznak, és nincs idejük felvenni a telefont. Hogyan tudsz bejutni? Keríts egy professzionális értékesítőt, akinek vannak kapcsolatai, mindenhova be tud jutni, mindenhova kap időpontot. (Én egyet ismerek: Sales M)

Minden multi más és mást szeretne kapni a beszállítótól, más és más feltételeket szabnak. Első lépésben nem tudsz megfelelni az összesnek. Így szükséged van egy értékesítési stratégiára, tervezetre. Az értékesítő ez alapján tud dolgozni. Ha bejutottál mert kaptál időpontot, be kell mutatnod a termékedet, és meg kell győznöd arról, hogy a termék eladható, sokkal jobban eladható, mint a többi hasonló. Mi kell ehhez? Ismerned kell, hogy az adott multinak milyen elvárásai vannak, s azt kell a fókuszba helyezni. Gyönyörű csomagolásban kell tálalni, és tudnod kell, hogy milyen marketinggel fogod a termék fogyását megtámogatni. Ehhez viszont marketing stratégia kell, ami megtervezett és együtt mozog az értékesítési stratégia alapjaival, valamint alkalmazkodik az adott multi elvárásaihoz is. Ekkor van esélyed bekerülni, ha az áraid megfelelőnek bizonyulnak.

Összefoglalva mire van szükséged ahhoz, hogy bekerüljön terméked egy multiba:

1. Objektív termékismeret (termék kritikus)

2. Értékesítési stratégia

3. Professzionális értékesítő

4. Brandépítés

5. Marketing stratégia

6. Megfelelő árképzés

 Hol találod meg ezt mind egy helyen? Ugye tudod a választ, hogy ki segíthet ebben?

CégDoktor csapata (+36 30 212 6886)

Címkék: marketing multi áru stratégia értékesítés cég termék

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása