HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 A kéretlen hírlevél NAGYON ciki! Amikor igénytelen és kéretlen hírleveleket küldözgetnek cégek ismeretleneknek, boldog-boldogtalannak, az nagyon ciki! Amelyik cég ilyeneket küld ki azért, hogy így szerezzen magának vevőket és megrendelőket, azonnal a gagyi kategóriába kerül. Ha valami egyszer megkapta a gagyi minősítést, onnan nagyon nehéz felküzdeni más megítélésre. A negatív bélyegeket hatalmas erőfeszítéssel lehet csak lemosni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma már sokkal jobb, célszerűbb megoldások vannak arra, hogy egy cég új ügyfélkört, új vevőkört szerezzen magának. Az igényes marketing meghozza gyümölcsét. Tudom az pénzbe kerül, a kéretlen hírlevél pedig ingyen van. Gondold csak végig, hogy igényes megjelenéssel mennyivel több igényes és potenciális vevőt tudsz megérinteni, mint kéretlen hírlevéllel. Te hány hírlevelet kapsz egy nap? Beleolvasol azokba, melyek csak úgy jönnek? Tudtad, hogy a hírlevelek 99%-a megy azonnal és olvasatlanul a kukába? 

A ciki kéretlen hírlevél csak ront a céged, terméked megítélésén, új vevőt nem hoz.

Ha szeretnél igényesebb megoldást, mely építő és nem romboló, költs rá valamennyit, hidd el, megéri.

Ha pedig kéretlen hírlevelet kapsz, semmi esetre se reagálj rá különböző fenyegető, rossz hangnemű üzenetekkel, mert azzal saját magadat járatod le!

Magyar Cég Doktor FB

Magyar Cég Doktor WEB

Címkék: reklám hírlevél gagyi cég

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása