HTML

Magyar Cég Doktor

A Magyar Cég Doktor olyan cégeknek, vállalkozásoknak segít, akik fejlődni szeretnének, vagy épp bajban vannak.

Címkék

alkotás (1) állami (1) államosítás (1) ár (1) árbevétel (2) áru (4) átalakulás (1) átlagos (1) attitude (1) baj (2) bátorság (1) biztonság (1) börtön (1) brand (2) brandépítés (2) büszke (1) büszkeség (1) cba (1) cég (49) cégalapítás (1) cégdoktor (2) cégek (2) céggyógyítás (1) cégvezető (8) csőd (4) csoda (1) divat (1) dohánykereskedelem (1) doktor (5) döntés (1) döntések (1) drogéria (1) eladás (1) eladhatatlan (1) eladható (1) ellenség (1) ellentétek (1) énektanár (1) energia (1) energiaital (1) építőipar (1) értékesítés (7) értékesítő (2) fehér (1) fekete (1) feltaláló (1) fizetés (1) fizetett (1) fogászat (1) fogászati (1) fogorvos (1) fogtechnika (1) forgalmazó (1) forrás (1) furcsaság (1) gaga (1) gagyi (1) gazdaság (2) gazdasági (1) geotermikus (1) gyógyszertár (1) hipermarket (1) hírlevél (1) hiú (1) hiúság (1) hozzáállás (1) ismerős (1) kapcsolat (2) kapcsolatépítés (1) kapcsolati (2) kellemetlen (1) kém (1) kínos (1) klíma (1) kollégák (1) kör (1) közös (1) kreatív (1) kudarc (2) különleges (1) lady (1) lakat (1) látszat (1) lázadás (1) lottó (1) magyar (4) márka (3) márkanév (1) marketing (4) megtévesztés (1) multi (1) munka (2) munkaadó (1) munkahely (1) munkatársak (1) munkavállaló (1) (1) női (1) önbecsülés (1) önbizalom (1) öröm (1) ostoba (1) ösztön (1) ötlet (1) pályázat (1) pánik (1) pánikroham (1) pénz (1) piac (3) pocsolya (1) probléma (1) problémák (1) rab (1) reklám (1) remény (1) robot (1) ruha (1) ruhagyár (1) ruhakereskedelem (1) ruhaüzlet (1) salesm (1) segítség (7) siker (3) sikerágazat (1) sikerélmény (1) sikeres (1) stratégia (4) superman (1) szabadság (1) szerencse (2) szolgáltatás (1) takáts (1) találmány (1) tamás (1) tanács (1) tanmese (1) tehetség (1) termék (7) termékkritikus (2) terv (3) tőke (2) trafik (1) tulajdonos (1) turizmus (1) tűzoltás (1) újév (1) üzlet (6) üzleti (2) vállalkozás (5) vállalkozó (4) válság (13) válságkezelés (1) váltás (1) változás (4) változtatás (2) vandál (1) vezető (2) zár (1) zárva (1) zöld (1) Címkefelhő

 

 Egyik ügyfelünk kapcsán, betekintésem van a fogászati ágazatba, s meg kell állapítanom, hogy a fogászat bizony sikerágazat. Úgy látom, hogy a válság nem nagyon érintette az üzleti élet ezen részét, mert ha meglegyintette is egy kicsit, a fogászati turizmus fellendült. Az már egy másik kérdés, hogy miért indult el ily hirtelen. (kép)

 

Sopron környékén, már évek óta ismeretes, hogy nagyon sok fogászat a szomszédaink miatt ott nyitott klinikát. Mostanra, az ágazat állami támogatása révén, már szerte az országban virágzik, Budapesten is. A gépezet nagyon gyorsan beindult. Teljes iparág épül erre! Akik gyorsan reagáltak, tökéletesen kidolgozott és professzionális rendszerre építették a munkát, nagyon sikeresek. Persze, itt is van olyan kiszolgáló részleg, akik kicsit félnek, mert a mennyiségi olcsó munka a kárukra lehet.

Hogyan működik egy olyan cég, aki a fogászati turizmust sikerét professzionálisan kihasználja? Mindent egy kézben tartva, tökéletes szervezési munkát végez. Így nála csapódik le a jutalék az utazási irodától, a szállodától, valamint az orvosoktól. Zseniális ugye? S mit tesznek? Toboroznak! Hogyan? Ezt elmesélem ügyfeleinknek, akik itt szeretnének érvényesülni. Sőt segítünk az egész rendszer kidolgozásában is!

Fogorvosok százai csatlakoznak a programhoz, igyekeznek ezzel pótolni a válság kapcsán lassan elfogyó magyar pácienseket. Számukra az a fontos, hogy olyan toborzó céggel szerződjenek, amelyik sikeresen gyűjti be a betegeket külföldről. Nekik az a fontos, hogy megtalálják őket, valahogy kitűnjenek a többi orvos, fogászati klinikaközül. Sokat tudunk segíteni fogorvos ügyfeleinknek is, hogy teljes "kapacitásukat" leköthessék. (kép)

A fogászati turizmus sikerét a fogtechnikai laborok nem nézik jó szemmel, érthető módon. Ennek okai, a következők: Mivel a páciens rövid ideig tartózkodik itt, ezért nagyon gyors munkára van szükség. A munka oroszlánrészét nem az orvosok végzik, hanem a fogtechnikusok. A páciensnek sürgős, így az orvosnak is az. Ebből következik, hogy a fogtechnikusnak kiváló minőségben, igen rövid idő alatt kell elkészülnie a pótlással, fogsorral, implantátummal, stb, de az ára, az nem változik. Ráadásul, azok az orvosok, akik a fogászati turizmusra kezdtek el koncentrálni, sok munkát is adnak a fogtechnikai laboroknak, s megpróbálják az árakat lefelé tolni. A legtöbb alapanyag a fogtechnikai munkákhoz import, az ára felfelé mozog folyamatosan. Így, azoknak a fogtechnikáknak, akik eddig a minőségi jó munkára koncentráltak, bizony el kell gondolkodniuk, hogy merre lépjenek. Nincsenek arra felkészülve, hogy nagyon gyorsan, nagyon jó alapanyagból, kiváló minőséget "gyártsanak" tömegével, alacsony árakon. Persze erre is van megoldás, ezt fogtechnikus ügyfeleinknek felfedjük, azoknak, akik megkeresnek minket.

Összességében elmondható, hogy a fogászati turizmus egy sikerágazat, mindenki boldog lehet, ha megtalálja a megfelelő módot a munkára. Ha van min javítani, forduljanak hozzánk bizalommal.

CégDoktor    (+ 36 30 212 6886)

 

Címkék: turizmus fogorvos fogászat fogtechnika fogászati sikerágazat

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása